20 Oktober 2011

2012 Ducati Streetfighter 848


MonsterKecil kembali lagi..!!!..Kali ni teruja sebab motor idaman MonsterKecil ada model baru lagi untuk tahun 2012...Streetfighter 848..memang superb !!!!!..


Menggabungkan teknologi kejuruteraan enjin 848 Testastretta 11 dengan geometri yang meningkatkan casis memberikan inspirasi keyakinan dalam ketangkasan, Streetfighter 848 sangat mesra pengguna dengan penghantaran kuasa yang lancar dan fleksibel kawalan daya tarikan yang ergonomik.


Pertama kali muncul di Milan pada November 2008 dan memenangi anugerah "Most Beautiful Bike', model terbaru kali ini semestinya layak untuk sekali lagi memenangi anugerah tersebut.


Selepas Asphalt & Rubber mengumumkan kemunculan model ini pada Julai, Ducati Streetfighter 848 2012 akhirnya membuat kemunculan rasmi ( sedikit idea daripada Nicky Hayden ). Kemungkinan besar akan datang lagi model 2012 Ducati Streetfighter 1198 pula.


"Detail' tentang model ini belum lagi dikeluarkan dan MonsterKecil akan follow up pada 'update' yang akan datang. Let's check it out..~!




Sumber: TotalMotorcycle & AsphaltAndRubber

4 ulasan:

aienda berkata...

blikan aku 1!!!! =)

Soleha berkata...

lame x update blog ye?kalau bole, nak gak tahu perkembangan ttg diri Monster Kecil..hrp dpt wt entry psl status terkini.. :))

Soleha berkata...

lame x update blog ye?kalau bole, nak gak tahu perkembangan ttg diri Monster Kecil..hrp dpt wt entry psl status terkini.. :))

MonsterKecil berkata...

minta maaf semua..MonsterKecil agak busy skang ni..maklumlah dah bekerjaya..:)..insyaAllah akan diupdate nanti..~